Counting the days.



» 是我的問題嗎 » 520 ♥ 快不快樂 » 累慘了 » 我的作詞天分很夠力不錯 =] » 啊哈 » 我挺你們 » 別理我 » 今天今天 » 我要我要我要 ! » 偶爾看到的,很有感覺
Wednesday, May 26, 2010
最近 @ 9:52 PM

這兩天都在考試
前幾天都沒心情更新
今天看到好像很久沒更新的樣子
就來更新了 =]

去看媚兒的博客
哇 太感性了
複製來的吧
唉唉唉

現在這一刻
生病的寶貝兒還在趕project
嗯嗯
加油啊
MUACKS <3
又想到禮物了
-.-

話說
明天學校慶祝教師節
所以一整天沒有上課
啊哈哈 爽翻了

再話說
後天到星期日
寶貝兒去新加坡
我會很夠力很夠力地想念你的
啊哈哈 :D

暫時就這樣吧
沒東西寫了

O.O
突然想起
明天要唱歌給魏老師聽啊
哭死
都是冼瓅恩的錯
:P

Labels:


hey there
looks like you're on my blog.

Welcome .
You're currently at lovethecryst.bs.com .
Look up ! yo, ♥
It's KEY !

about
i my me mine.



Crystal is a suppa-normal girl
who adores shopping
gonna blow 16 candles on Dec 31
presents & wishes are needed (:
so , help !

---
Music is her passion
Key is her addiction
SHINee is her obsession
---

Tweets & roars everyone ! ♥
Hate's? Shoo !

free web hit counter

hftb

music
rock my ass.


i have my love
you know you're jealous.






<


credits.
you gotta love them.

template : mymostloved*
resources :

thankyou for visiting lovethecryst.blogspot.com ! :D