Counting the days.



» 討人厭的等待。 » 遇見 » My long-lost bloggie :D » 人活著就是爲了吃啊 :D » 我最愛的五隻 ♥ » My husband. » Temporary closed. » Fark ! » Onsugar » Attention !
Wednesday, October 12, 2011
@ 6:49 PM

心突然間很痛 你把我當什麼了 玩一下就丟悶了又在玩 我到底是做了什麽事讓你這樣對我 我只是喜歡你 你每次都和她親密就算了 反正你從來都不是我的 你有權利交你喜歡的朋友 我知道你們很好聊 我和你沒話聊 因為我連看你眼睛都不敢 我從來都不是那種很好聊的人 我真的不知道要怎麼做才是對的 我現在只覺得我是個被遺棄的爛玩具 我不知道要怎麼走下去了 你時而對我好時而讓我覺得我是多餘的 真的猜不透你在想什麽 果然你說的深高莫測 真的還比女生更厲害 你 真的很 讓我想恨你 可是我恨不到 我想太多了吧 死白癡何敏瑜

hey there
looks like you're on my blog.

Welcome .
You're currently at lovethecryst.bs.com .
Look up ! yo, ♥
It's KEY !

about
i my me mine.



Crystal is a suppa-normal girl
who adores shopping
gonna blow 16 candles on Dec 31
presents & wishes are needed (:
so , help !

---
Music is her passion
Key is her addiction
SHINee is her obsession
---

Tweets & roars everyone ! ♥
Hate's? Shoo !

free web hit counter

hftb

music
rock my ass.


i have my love
you know you're jealous.






<


credits.
you gotta love them.

template : mymostloved*
resources :

thankyou for visiting lovethecryst.blogspot.com ! :D