Counting the days.



» 最近真的活得很累。慢慢厭倦了這樣的日子。以後會怎麼樣 看來只有天知道了。 真的很累 身邊到底有誰是... » 還是。 » 真的 沒了。 » Update Teaser (?) » 心突然間很痛 你把我當什麼了 玩一下就丟悶了又在玩 我到底是做了什麽事讓你這樣對我 我只是喜歡你 你... » 討人厭的等待。 » 遇見 » My long-lost bloggie :D » 人活著就是爲了吃啊 :D » 我最愛的五隻 ♥
Tuesday, April 10, 2012
@ 11:23 PM

果然我沒說錯 連父母都不了解我。

一位連門鎖都還沒開就諷刺我懶到沒藥救不煮飯去煮泡麵吃而不聽我想說的我今天很累所以沒力氣去動手煮飯餵飽自己 另一位我怕黑我怕壞人而開樓上alarm忘記關結果他上樓去時响了而劈頭問我到底在怕甚麼大不了就是死而已。

不是我想怎麼樣 是他們想怎麼樣。想了想 他們只是個虛名嗎? 為甚麼在我朋友面前的那個樣子我好像很陌生的感覺。呵呵原來真的沒人瞭解我啊 原來真的如此。

hey there
looks like you're on my blog.

Welcome .
You're currently at lovethecryst.bs.com .
Look up ! yo, ♥
It's KEY !

about
i my me mine.



Crystal is a suppa-normal girl
who adores shopping
gonna blow 16 candles on Dec 31
presents & wishes are needed (:
so , help !

---
Music is her passion
Key is her addiction
SHINee is her obsession
---

Tweets & roars everyone ! ♥
Hate's? Shoo !

free web hit counter

hftb

music
rock my ass.


i have my love
you know you're jealous.






<


credits.
you gotta love them.

template : mymostloved*
resources :

thankyou for visiting lovethecryst.blogspot.com ! :D